Ułatwienia dostępu

19-22 maja dni darmowych konsultacji telefonicznych z naszymi specjalistami – codziennie od 9:00 do 14:00!

Skorzystaj

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Instytut Mikroekologii sp. z o.o. w związku z prowadzeniem korespondencji e-mail

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 RODO Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych podawanych w celu prowadzenia w korespondencji elektronicznej  jest Instytut Mikroekologii spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu ul. Sielska 10, 60-129 Poznań („Administrator danych”). Z Administratorem danych można skontaktować się pisząc na adres siedziby administratora lub na adres email: biuro@instytut-mikroekologii.pl.

Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail inspektor.danych@instytut-mikroekologii.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Administrator przetwarza informacje kontaktowe o nadawcach i adresatach korespondencji elektronicznej, zawarte w treści korespondencji, w celu:

  • kontaktu z wykorzystaniem poczty elektronicznej z Administratorem danych i jego pracownikami;
  • dokumentowania ustaleń z klientami, kontrahentami, innymi osobami drogą korespondencji elektronicznej;
  • przyjmowania zleceń, pism, zgłoszeń, wniosków drogą korespondencji elektronicznej;
  • ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń.

Podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w korespondencji elektronicznej, w w/w celach, jest:

  • prawnie uzasadniony interes Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na umożliwieniu kontaktu elektronicznego z administratorem;
  • niezbędność w zakresie realizacji umowy zawartej z klientami lub kontrahentami (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) – w zakresie korespondencji prowadzonej w celu realizacji umowy;
  • prawnie uzasadniony interes Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami.

Pana/Pani dane nie będą udostępniane innym odbiorcom poza przypadkami dochodzenia roszczeń, a także podmiotom, z którymi Administrator danych współpracuje i które realizują zadania na rzecz Administratora danych.

Pana/Pani dane przechowywane są przez okres niezbędny do celów związanych z obsługą korespondencji, nie dłużej niż okres zawartej umowy, a w przypadku roszczeń do czasu ich przedawnienia lub rozstrzygnięcia.

Podanie danych do korespondencji elektronicznej jest niezbędne w celu uzyskania kontaktu z Administratorem danych drogą elektroniczną oraz kiedy sposób tego typu komunikacji został uregulowany w umowie.

Ma Pan/Pani prawo do:

  • dostępu do treści swoich danych;
  • korekty (poprawiania) danych;
  • prawo do usunięcia danych;
  • ograniczenia przetwarzania;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego ochrony danych, w przypadku, kiedy przetwarzanie danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.